روزهای دوستی ما

اینا روز های خوب با هم بودن ماست با کلی دسته گل

روزهای دوستی ما

اینا روز های خوب با هم بودن ماست با کلی دسته گل

آشنایی از دید ویسنا

سلام من و کلی دوتا دوستیم که خیلی ماجرا با هم داشتیم. چون نمی خواییم یادمون بره میایم اینجا و مینویسیم.ما تو دانشگاه دوست شدیم ولی مطمئنم که هیچ کدوممون نمی تونیم دوستیمون رو فراموش کنیم. هر دو میاییم و اینجا خاطره هامون رو مینویسیم.

دوست دارم کلاراتو همیشه خاله جیجیلیه من میمونی تا اخر دنیاوحتی الان که داریم از هم جدا میشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دل سوخته دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.sonnat.blogsky.com

خب این خیلی خوبه. به منم سر بزنین و اگه خواستین منو لینک کنین. منم شما رو لینک میکنم. برای شروع خوب بود. منتظرتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد